Bloggintresserade

måndag 17 januari 2011

Diamantkort…….

skulle det vara men det blev en typ av diamantkort, hade lite hårdare kortpapper och då blev kanterna i viken fula, så jag klippte ut i varje vik(hoppas att ni förstår min svamliga beskrivning) Så här blev det,…Ett TACK till min kära bror för all hjälp med datorer och dyl.(ursäkta den dåliga skärpan) Mall till d-kort hittar du här. Grodan har jag ingen aning var den kommer ifrån men Tack stämpeln är från http://www.pysselpassion.se/( som jag vann av Christina)

DSC02025 DSC02027

DSC02026DSC02029

DSC02031DSC02030

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jätte fint !! visst är den vikningen rolig. Har gjort en groda i den vikningen en gång.
Kramar Elin

Unknown sa...

Hej där, vilken rolig och cool vikning ;)
Blir nog att testa ngn gång.
Grodan är ju bara såå söt..Ha det gott / Kram kram

Britt-Inger sa...

Tack för mallen, måste testa!
Jätte fint kort med härlig dekoration och färg.
Har lagt mig som följare om det är ok ;)?
Kramen, BI

Lene sa...

Vilket härligt kort! Kul med en annan model!
Lådan här under är bara så snygg!
ha en bra dag!
kram lene

Lilla pyssel Inger sa...

ÅÅÅ vilket häftigt kort så roligt att så något nytt:) Tack för att du delar med dig:)
Ha en toppen dag och vecka, kramar från lilla pyssel Inger:)

Chris_P sa...

Wow vilket kul och snyggt kort! Grodan är ju för läcker!
Skönt att vinsten kom fram som den skulle och att du får glädje av den!

ha en bra dag!
kram