Bloggintresserade

lördag 18 juni 2011

Världspremiär………

för mig att göra en LO. Det är första gången jag försöker mig på detta som så många gör. Här har jag försökt att följa en skiss från Fruarna Lilja. Jag snurrade lite på den, är ingen hejare på att följa skisser men ett steg åt rätt riktning, kanske eller vad säger ni?. Ge mig gärna tips hur man ska tänka.
P6180004Skiss från Fruarna Lilja
Vilka är filurerna på bilderna. Det är mina kära barn. Här är dom 5 och 6 år.
Tack för titten.
Kramar Carina

17 kommentarer:

Distressed Desserts sa...

Din LO är helt enkelt underbar.
Jag gillar oxå att använda mig av cirklar på mina LOs
Kul hur du använt texten på din LO.
Sparvar med mini mist ?
Hur lyckat som helst.
Kram
/Maria

Distressed Desserts sa...

Sorry sitter i reklamen och ser din fina LO.
Glömmer att korrekturläsa......
Sprayat? ska det vara inte sparvar
/M

Annelie sa...

Tycker också att den e jätte snygg.
Jag tror man ska tänka lite, tänk inte typ : )
Kram

Lene sa...

hej Carina!
En härlig LO, jättesnyggt med ringarna!
Kram lene

Åsa/asamia sa...

WOW så många fina kort och flaskkort du gjort. Tur jag hittade hit, fanns massor av kika på. Tack för titten!

Unknown sa...

Jättefin :) Du har så mycket fint att bjuda på sen jag var här sist :)
Önskar dig en bra vecka / Kram kram

Evas Pyssel sa...

Den blev jättefin !! Jag tycker det är svårt att följa skisser. Men tanken är väl att man ska kunna se grunden i skissen och sen får man utveckla den efter egen fantasi. Kram Eva

Unknown sa...

Den blev ju jätte fin,
kanske ska prova me nån gång.
Kram Ellin

Anonym sa...

Hej Carina!
Tycker att du har klarat dig väldigt bra för att vara första gången du gett dig på en Lo!!! Jätte snygg tolkning av deras skiss!
Dessutom har du gjort en hel massa annnat här sedan jag hade tid att titta hit! Jätte fint!
Ha en skön midsommar!
Annacarin

Unknown sa...

Hejsan!
Jättecoolt!! Jag tycker att du gjorde bra från skissen, och det är bara att vrida och vända hur man vill! =) Roligt att du ville vara med och tävla hos oss! Välkommen tillbaka och häng på den här veckans skiss.
Kramar Milo

Annelie sa...

Vad läckert, väldigt lyckad premiär, Grattis! :)
Trevlig midsommar, ifall vi inte hinner "ses" nåt mer innan dess!
Kram Annelie

Stephi sa...

grattis till premiären! Det blev ju hur coolt som helst!!! Snyggt med ringarna!

Anneli sa...

Vilka underbar LO,du har och dekorerat så snyggt.
Kraaaaaaaam Anneli

pojjo sa...

super snygg Lo :D wow va du är diktig

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Carina:)

Vilken LO ska säga att du gör premiär med bravur mycket lyckad detta gjorde du SUPER BRA:) STORT GRATIS:)
Gillar detaljen med alla ringarna mycket:)

Tusen tack för ditt "välkommen hem" så snällt av dig:) Å resan var super trevlig helt toppen:) Är lite slut och trött efter resan men det reder sig med tiden!

Önskar dig och dina en riktig mysig och trevlig midsommar ha det bäst:)

Kramar från Lilla Inger:)

Anneli sa...

Jag önskar dig en trevlig Midsommar.
Kraaaam Anneli

Susy sa...

Jätte fin LO!

KRAM SUSY