Bloggintresserade

söndag 30 oktober 2011

Julkort 24 m. en egen tomte–for free

Först tänkte jag visa en lite tändsticksask som jag gjorde i ÖVIK på pysselträffen. Här har jag använt mig av en bild som jag hittade hos Beccy.  Jag har gjort en liten 3d blomma. Det blir lite pillrigt att klippa ut, men kul och en härlig effekt. Promaker, stickles och vit penna och motivet ser ut så här.

PA260033PA260034

 

PA260035PA260036

FOR FREE……

Här kommer ett enkelt julkort med en egen tomte.

PA300007PA300009

Är det någon som vill, kan ni använda den.

PA300007 - Kopiahttp://carinaskortochgott.blogspot.com/

Syns lite dåligt men jag har glossat skägget lite “slarvigt” så det blev lite randigt.

Tack för titten…..snart dyker jag upp någon annanstans, så kul. Nyfiken?………

Kramis Carina

13 kommentarer:

Lisa-olsi sa...

Snygg ask och kort,
tomten är ursöt :)
ja nu blev jag lite
nyfiken, spännande :)
Ha en bra söndag.
Kram Lisa

onkis sa...

Va söt han är din tomte,
glad & go.
Jaha,va spännade och se vart du ska dyka upp :)
Ha en toppen bra dag.
Kram!

weva sa...

Tack, tack och tack!!

Lena B E sa...

Superfin ask och kort!! :)
Meeen åååh vilken jättesöt och glad liten tomte, jaaa tack jag spar den gärna till något tillfälle, tack så mycket!! :)
Så spännande att se vart du dyker upp härnäst, jättekul och grattis i förskott!! :)
Ha det så bra.
Kramar från Lena

Distressed Desserts sa...

Oj, oj, oj, här är det verkligen flit i julstugan.
Jättesöt liten tändsticksask.
Massor av fina kort.

Evas Pyssel sa...

Snygg julstjärna! Den är väldigt dekorativ. Och din tomte är härlig, som vanligt !! Tackar !! Kram Eva

Carina sa...

Jättefina saker. Tomten var hur söt som helst. Nu blir jag riktigt nyfiken:)) Spännande att se var du dyker upp. Kram

Unknown sa...

Tack för den super söta tomten,
jätte fint kort och tändsticksask.
Kram Elin

Katja/MezzaNotte sa...

Vad roligt och spännande....

Söt ask och kul att du bjuder på en tomte!!

Kram Katja

pojjo sa...

super snygga alster :D och tomten är ju för söt *ler*

Åsa sa...

Vilken vacker tändsticksask och så helt underbar tomte du gjort! ♥
Klart jag blir nyfiken! ;)
Hoppas du har det så bra du bara kan och hoppas du snart får en mysig pysselstund igen! ♥
Massor med kramar
Åsa

Unknown sa...

Kanonsnygg ask, blomman ser så levande ut och 3D, duktig du är på färgläggningen :)
Din tomte är ju för söt, jag hade ju lyckan att få använda mig av flera av dina motiv till förra julen *ler*
Tack för att du delar med dig av den här :)
Må så gott / Kram kram

Marie Eriksson i Bredbyn sa...

Hej ! Tack för att du delar med dig av så fina bilder. Å vilka fina alster du gör, kikar in här o kollar o får ideer, tack !
//Marie Eriksson