Bloggintresserade

måndag 27 februari 2012

100% Norr...

Nu är det dax för en ny utmaning i 100% Norr´s blogg. Denna gång är det Malin/cri_kee som utmanar oss. Klicka här så kommer ni dit. Hoppas att alla norr om Sundsvall vill vara med.

Håller på med olika kort, Lo, lådor...lite av varje med andra ord. Det kommer senare, så tills dess får ni scrappa lungt.

Förresten här har ni min LO med mina brorsbarn, som jag bloggade i 100% Norr, som leker staar wars med rabarber och dess blast.

Tack för titten.

Kramisar Carina

4 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Så fin LO! Jag gillar färgerna och upplägget med många foton.
Kram

Annelie sa...

Riktigtgulligt!!!

Lilla Pyssel Inger sa...

Gillar din LO du har lyckas mycket bra och upplägget med foton gjorde susen:)

Blev JÄTTEGLAD för dina ord om "Albumet" till mitt barnbarn:) Så trevligt att du gillade det:)

Ha en underbar dag och kramar från Lilla vännen Inger ♥

onkis sa...

Vilen härlig lo,
jag blev glad när jag såg den,
fina kort och härliga färger.
Kram!