Bloggintresserade

torsdag 29 november 2012

Mera jul...

När jag var i Övik på pysselträff vann jag papper från Pion design. Det är ju inga papper som jag brukar använda, fina är dom men inte min stil. Nu har jag gjort enklare julkort av dessa och här kommer två kort.



 

Inte dom bästa korten, men hoppas att ni kan se hur dom ser ut. Japp det var allt för mig.

Tack för titten och hoppas att alla får en härlig 1:a advent.

                                        Kramisar
                                          Carina

4 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hejsan!
Jätte fina julkort, det enkla är oxå ursnyggt!
Trevlig advent!
Kram Ann-Charlotte

Lisa-olsi sa...

Fina kort i mjuka färger,
söta bilder.
Ha en mysig 1:a advent.
Kram

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Fina julkort. Ha det bra kram

Susanne sa...

Jag gillar ju dessa papper samt även det enkla... Tycker att de är jättefina!!! Ha en fin vecka! Kramizar Susanne