Bloggintresserade

fredag 25 mars 2011

Lekt lite…..

här kommer ett kort där jag har lekt med distresserna, emossing och perfekt pearles, hur kul som helst. Bokstäverna, löven och “blomman” har jag stansat ut, emossat dom.

Det prickiga bakgrundspapperet tog jag och drog distress dynan på bubbelplast och tryckte på ett vit papper, använde mig av “weathered wood” och “vintage photo”, dessa två användes även på tagen. På tagen började jag med“paste modelling “, därav dom små vita “solarna” lite 3d effekt (visar lite mer av denna lek senare)Stämplade med en stämpel som jag embossade med silver och avslutade med lite Perfekt pearls, som jag sprayade med mini misten…….Som vanligt är man ingen mästerfotograf Tjejen hittade jag på denna underbara sida…här

P3250004

P3250005

P3250009

Tack för titten och Trevlig Helg. Kramar

1 kommentar:

Unknown sa...

Jätte fint!!
Kul att leka lite.
kram Elin