Bloggintresserade

onsdag 13 april 2011

Morsdagskort….

Hallå där…fick sådan lust att göra ett kort med mycket gult. Flickan är en free digi som du hittar här( det verkar som just denna inte finns att hämta, men just nu finns det en annan söt free digi). Rosen är en av blommorna som jag fick lära mig att göra på scrappträffen, dom andra har jag stansat ut och suttit och nypit, blött och nypit en gång till..Både blad och blommor har jag haft ett papper som jag lekt med mina distresser, resten av papperna är tapeter.Även på detta kort har jag använt Paper pen i mitten på blomman.



P4130009P4130008

8 kommentarer:

Malin sa...

Åh, vilket fint morsdagskort. Jag har inte ens börja tänka på att göra morsdagskort ännu...men jag har ett tag till på mig :)
Fin digi...men jag lyckas inte hitta igen den. Begränsad tillgång kanske?

Unknown sa...

This is such a beautiful mothers day card. Your
flowers are wonderful made!!
LG
Marion

Unknown sa...

Jätte fint.
Älskar dina blommor och blad.
Kram Elin

Evas Pyssel sa...

Jisses är du redan på Mors dag ??!! men vilket kort du har gjort ! Såå snyggt !Blommor och blad så fina i gult !!! Kram Eva

Marita Johansson sa...

Såå snyggt kort.
Jättefina blommor

Lilla Pyssel Inger sa...

Ett riktigt snygg Mors dagskort som kommer uppskattas jättemycket det är jag säker på:)
Gillar färgvalet och dina detaljer som du har med:)
Ha en toppen dag och kramar från Lilla Inger:)

onkis sa...

Jättefint,
ja du kanske ska börja tänka på kort till mamma,tack för påminnelsen :)

Chris_P sa...

Tokfint kort!!