Bloggintresserade

tisdag 5 april 2011

TACK, TACK

Ännu en award, denna fick jag av ANNELI, hennes fina kort och mycket mera hittar du här. Roligt att ni uppskattar det jag gör.

Syftet med denna award är att dra fram okända bloggar i ljuset och  meningen är att man ska skicka den vidare till 3-5 pysslare som man beundrar och som inte har flera tusen följare.

Jag skickar den  vidare till ALLA ni som  kikar in till mig och lämnar spår efter er.( Kanske inte riktigt som man ska göra men jag känner verkligen att det känns så rätt) Jag uppskattar verkligen det.

Liebster_blog[1]

5 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis grattis :)

annkan sa...

Hej!

Hittade hit via Anneli. Vad kul att se vad mycket fint du skapar!
Och vilka härliga digis du bjuder på. Tack! :-)

Roligt att kika in hos några som man inte hittat till tidigare.

Ha det gott.

Lilla Pyssel Inger sa...

ÅÅÅ VAD KUL EN AWARD TILL:) GRATTIS GRATTIS till din nya Award du är värd dom alla i hop:) Ta åt dig och passa på och njut:)
Ha en toppen dag och kramar från Lilla Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej igen på dig Carina:)
Ingen fara man kan inte alltid vara med på allt så är det jo:) Det kommer flera möjligheter för det blir fler tävlingar längre fram:)
KRAMIS KRAMIS från Lilla Inger:)

Agneta Lundbäck Sjölin sa...

grattis till din award...