Bloggintresserade

onsdag 28 mars 2012

Pyssloteket

Här kommer sakerna som jag bloggade i Pyssloteket idag. Mallen till denna korg kommer senare när jag hittar lappen på mitt stökiga pysselbord…..Nu har jag städat och mallen hittar du här
Påsk korgPåsk korg (1)Påsk korg (2)Påsk korg (3)
Picknick korgens mall hittar du här
Påsk Picknick korg (4)Påsk Picknick korg (5)

Påsk Picknick korg (6)Påsk Picknick korg (7)
En pappåse som jag altrat. Material hittar du hos Pyssloteket
PappåsePappåse (2)Pappåse (3)
Pappåse (4)Pappåse (1)
P3100015
Tack för titten.
Kramisar Carina

9 kommentarer:

Lene sa...

Åh va du har varit keretiv, så underbara alster!
Tar gärna mallen till den söta gula korgen!
Ha en trevlig helg!
Kram lene

Annelie sa...

Väldigt fina korgar Carina & påsen är ju helt ljuvlig!
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Annelie

Lisa-olsi sa...

3 fina alster,
den lilla påsk korgen
är ju urgullig :)

Anneli Mellstrand sa...

Underbara saker du gjort , kanon fina..........

Trevlig helg
Kram
//anneli

Ann-Charlotte's blogg sa...

Så många underbara kreationer, du är så duktig!
Trevlig helg!
Kramis

Katja/MezzaNotte sa...

Massa fina påskiga saker du gjort, sååå fint!
kram Katja och ha en bra helg

onkis sa...

Oj,såå mycket fint du har gjort.
Gillade all 3 alstrerna men påskkorgen va så söt.
Kram!

Annelie sa...

Ur finasaker du har gjort!!!

Lilla Pyssel Inger sa...

WOW så mycket snyggt du har skapat du har verkligen varit kreativ :)

Hoppas att din lördag och helg blir mycket trevligt :)

STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥