Bloggintresserade

lördag 16 juni 2012

Examen…

från Universitetet tog min kusin den 8 Juni. Hade gjort ett kort från jag och min bror m. familjer och det ser ni här. Texten är utskriven från datorn.

rik (2)P1010056

Insidan är enkel, närbild på blommorna ser ni också.

rik (3)P1010055

Har en massa problem men nätet. Vi har ringt till Tele 2 och dom säger att dom har haft problem och vi fick våran låda omstartad, MEN det blir inge bättre. Nätet lever sitt eget liv, funkar ett tag och sedan lägger det av, håller på att bli TOKIG!!!!!!!!!! Försöker mig på bloggrundorna men det går si så där, har inte glömt er. Hoppas att det blir bättre snart.

Tack för titten och Trevlig Helg!!!

Kramisar Carina

5 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Uuunderbart kort.

Tråkigt när det inte funmgerar som det ska

Trevlig helg

onkis sa...

Vilket fint kort..

Datorn & bilen ska funka när man ska ha det,
hoppas att det snart funkar bättre.
Kram!

Evas Pyssel sa...

Jag har ju gjort kort till examen också, men jah hade ingen stämpel. Ditt kort blev toppen !
Kram Eva

Lisa-olsi sa...

Vilket fin och gulligt kort,
stämpeln är ju för söt :)
Vi har också datorkrångel,
seeeeegt internet, så träligt.
Ha det gott!
Kram

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Jättefint kort och vackert dekorerat.
Datakrångel är allt annat än kul. Hoppas det snart löser sig. Kram