Bloggintresserade

onsdag 27 juni 2012

KONSTNÄRSSHOPEN…

Här kommer det två till inspirationskort till Inga-Lill och Konstnärsshopen.

Baby kort i korallBaby kort i korall (1)

Baby kort i korall (2)

Dessa kort finns i butiken om man vill se dom live.

Grönt baby kortGrönt baby kort (2)

Grönt baby kort (1)Grönt baby kort (3)

I sommar kommer jag inte att vara lika aktiv här i bloggen och mina bloggrundor likaså. Det kommer nog att bli något inlägg då och då, men jag återkommer efter semestern med nya friska pysseltag. Hoppas att alla får en härlig sommar.

Kramisar Carina

6 kommentarer:

Annelie sa...

Många fina kort som du har hunnit med sedan jag tittade förbi senast!
Ha nu en riktigt skön & härlig sommar du med!
Kram Annelie

stickochpysseltokig.blogg.se sa...

Fina kort. ha det bra kram

Anna sa...

Kul att komma förbi här och se vilka fina alster du gjort sedan senaste titten. Ha det gott! Kram Anna

Lisa-olsi sa...

Jättefina kort i härliga färger.
Dom är ju så söta dom bilderna.
Ha en skön sommar :)
Kram Lisa

onkis sa...

2st jättefina kort i mjuka goa färger.
Hoppas att du kan få lite ny insperation av skiss utmaningen i min blogg.
Kram & ha en bra dag!

Annacarin sa...

Underbara kort Carina!
Färgerna är ljuvliga, detaljerna likaså.
Kortet under är lika snyggt!:)
Ha en fortsatt trevlig sommar, kram Annacarin