Bloggintresserade

söndag 30 september 2012

Lite klet och kladd.....

Har suttit och lekt lite och försöka komma på hur alla gör med sitt klet och kladd. Så himla kul de är. Här har jag gjort en LO med mina barn. (Det är endast ett kort som är utdragit på ett vanligt papper.)


Bilden är tagen uppe i fjällen när dom står lutande mot en JÄTTE tall och är tagen när dom var mindre.


Oj vad irriterande det är när jag inte får till inläggen och bilderna på rätt ställe...har inte riktigt lärt mig det nya. Har kommit på att jag har flera grejor som jag inte vissat för er så nu ska jag försöka få någon ordning på det och försöka mig på lite fler inlägg.

Tack för titten och hoppas att alla får en härlig Söndag.

Kramisar Carina

2 kommentarer:

Malin sa...

Snyggt Carina! Många härliga detaljer och jag gillar att man liksom ser lite text här och där!

Stephi sa...

vilken jättefin LO, och kul att du leker och har kul.
Det e grejen det att skita i alla måsten, utan ha kul. Och allt går att rädda med lite färg eller mist över...