Bloggintresserade

måndag 1 oktober 2012

Mer färg.....

Här har jag gått lös på lite olika tags, provat massor av stämplar och Distress ink.
Tag nr 1 har jag embossat lite med vitt och har även lite gesso på. Nr 2  ser att jag missat fota baksidan . Nr 3 är först doppad i kaffe och sedan infärgat med distresser, den är även torr embossad .

Nr 4 och 5 är torr embossad. Nr 6 är en färdig mönstrad tag som jag även färgat in med distresser.


Nr 7 har jag klippt ut från ett mönstrat papper . Nr 8 är även den en färdig mönstrad tag som jag färgat.


Här har jag stämplat och stämplat lite till på färdigt mönstrat papper och sedan lekt med lite färg.
Allt detta har jag lämnat till Konstnärsshopen som lite inspiration .

Det var allt för mig denna dag.
Tack för titten.

Kramisar Carina





3 kommentarer:

Mona sa...

Så många underbara tags du har gjort jättefina var och en på sitt vis gillade även din Lo på förra inlägget du har fått in bilden på barnen så fint så den har blivit en del av LO skitsnyggt. Och all färg du har använt och fått ihop så snygt.
Ha en bra dag
Mona

Stephi sa...

å de är helt ljuvliga!!

Frideborg sa...

Ljuvliga tags verkligen. Visst är det kul att leka runt.
Kram Marina