Bloggintresserade

söndag 29 maj 2011

10-års kort….

Har fått dille på stafflikort, gillar dom verkligen. Detta kort är till en 10-årig tjej. Här har jag använt mig av en free digi av Kenny K som jag målat med Promakers. Papperet har jag köpt på Konstnärsshopen i Umeå, vet tyvärr inte vart det kommer ifrån.

P5290013 - KopiaP5290013

Dom små gula blommorna och bandet fick jag i candyn som jag vann av Eva. Bokstäverna är “Foam stickers” svarta som jag glossat och sen använt en vit penna i mitten.

P5290012 - KopiaP5290012P5290012 - Kopia (2)

Bakom motivet har jag ett tårtpapper, sen har jag använt mig av min nya dies som jag använt  distress ink “peeled paint”.

 

P5290013 - Kopia (2)

Fjärilen har jag stansat ut på ett svart papper där jag hade använt modelling paste på en stämpel för att få mönstret.

P5290010 - Kopia

Som vanligt har mästerfotografen tagit korten ….därav skärpan…Ler….

Tack för titten.

Kramar Carina

5 kommentarer:

Pyssel och Kort sa...

Härligt kort,
man blir riktigt glad när man ser på det,
Kram Elim

cri_kee sa...

Vad härligt kortet blev...

snojbi sa...

Kanonsnyggt

Annelie sa...

TACK FÖR TIPSET!!! Nu kan ja skriva igen : )

Vilket häftigt kort, du är bäst på att göra coola kort du!!!

Lisa-olsi sa...

Tufft och fint kort :)