Bloggintresserade

söndag 15 maj 2011

Välkommen till världen….

Kortet är ett stafflikort och en beställning. “En stjärna är född” är en stämpel som jag vann av Gummiapan. Björnen är en free digi som du hittar här. Övriga bilder hittar här. Här har jag embossat stämpeln och bokstäverna i namnet med coppar. Grattistexten har jag skrivit ut från datorn.

P5150002 - KopiaP5150005 - Kopia

Lite detaljer ha jag använt glossy på, bla på rosettten. Stärnorna har jag stansat ut av en tapet och även där glossat. Paper pen har jag använt i stjärnorna och på stämpeltexten.

P5150003P5150004

Rosorna har jag gjort själv ( även här har jag använt glossy) och bladen har jag stansat ut. Motiven är målade med Promakers. Det vita underlaget  är en tapet och övriga är papper.

P5150001P5150006 - Kopia

P5150007

Hoppas att ni får en bra dag och TACK för titten

Kramar Carina

16 kommentarer:

Christina sa...

That is really gorgeous Carina!!
Hugs Kristel

Kattiz sa...

Jättefint kort, den diggin har jag med men nu ser jag att den är jättefin färglaggd :) Rosorna blev jättefina :)

Annelie sa...

Super gulligt!!!

Nina sa...

Härligt kort,super fint. Kram Nina

Louise sa...

Så fint kort. Kram Louise

Evas Pyssel sa...

Så jättesött kort !! Stämpeln är jättesöt !! Kram Eva

Marita Johansson sa...

Jättegulligt

Unknown sa...

Så gulligt,
verkligen jätte fin stämpel,
fina blommor du har gjort.
Kram Elin

Christin aka Umenorskan sa...

Jättefint !

Tack för trevligt sällskap i torsdags på Brunkullan, hoppas det inte blir för länge till nästa gång.

Marie sa...

Jag letar lite idéer till "Välkommen till världen"-kort och ditt kort var ju jättefint. Gillar att det är en stafflivariant och att det är så personligt kort.
Ska nog försöka mig på något liknande.

Katja/MezzaNotte sa...

Kuligt kort du fått till! Många roliga fina kort sedan jag va inne sist! ;)

kram katja

Lene sa...

Härligt kort!
Kram lene

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ur gulligt!
Kram

Unknown sa...

Visst är den väl för söt freedigisen :)
Jättefint kort och så läcker baksida med :O
Ha det så gott / Kramis

Chris_P sa...

Wow vilket gulligt kort! Superfint!!

Kram

Anonym sa...

Vilket gulligt kort! Du är så duktig och du har en sån härligt inspirerande blogg. Kram Carin