Bloggintresserade

torsdag 19 maj 2011

Studentkort 2.

är också ett beställningskort. Samma modell och är uppbyggt på samma vis som det förra. Tjejen är en stämpel som jag fick låna av Ullis på pysselträffen, gå gärna in till henne och kika, här. 

P5190002 - Kopia (3)P5190007 - Kopia

Även här har jag glossat lite, på bokstäverna, stämpeln och rosorna (som jag gjort själv)Blomdiesen är köpta  här.

P5190004 - Kopia (2) - Kopia

Baksidan fick sig en liten stämpelbild också……

P5190008 - Kopia

Lite detaljbilder, det syns så dåligt av glossy på rosorna., jag har även använt en gul stämpeldyna runt kanterna och bladen har jag embossat med cleare pulver.

P5190002 - Kopia (3) - Kopia

Här syns det lite att jag glossat Foam stickers bokstäverna.

P5190002 - Kopia (5) - Kopia

Jag skickar även detta kort till Biggans utmaning. Tack för titten.

Kramar Carina

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Carina!
Du är verkligen jätteduktig!! Superfint kort :D
Har lagt till mig som följare också ;)

Lisa

Biggan sa...

Snyggt och välgjort kort! Fint med de gula blommorna! Tack för att du bidrar med ytterligare ett kort till min utmaning!

Kram
Biggan

måndotter sa...

Ett jättefint kort! Jag gillar verkligen blommorna.

Katarina sa...

Jättefint studenkort du gjort!

Evas Pyssel sa...

Jätteläckert studentkort och i de rätta färgerna till en högtidsdag. Kram Eva

onkis sa...

Jätte läckert!!
Härliga student färger.